Aktivity
facebooktwitter

Řada firem jezdí na veletrhy a nepřináší to efekt. Investují do drahých stánků a brožur velké prostředky a objem zakázek neroste. Víme proč. Připravili jsme speciální nabídku pro vystavovatele na MSV 2019 - PRŮMYSL 4.0 A DIGITÁLNÍ TOVÁRNA.

Formulář pro konzultaci na konci článku.

Stánek není na veletrhu to nejdůležitější. Jako zkušení novináři a marketéři odhadujeme, že na úspěchu vystavovatele má design stánku podíl jen tak asi 30%, zbytek úspěchu tvoří to, co vlastně na veletrhu není vidět. Přitom získání klientů nebo prestiže na veletrhu je velice snadné. 

 

Máme zkušenosti z propagace nových technologií a materiálů na veletrzích v Evropě a ČR, pracujeme pro různé firmy - strojírenské i nano-technologické a na veletrzích se setkáváme s velmi podobnými nedostatky, které umíme snadno odstranit nebo na ně přineseme nový pohled a klient si je odstraní sám. Pět jednoduchých bodů, jejichž naplnění je základem úspěchu na veletrhu:

A k VE024723

- Prezentace - důsledně a chytře (max. online) před veletrhem, během něj i po něm. Pocit, že už té naší reklamy bylo dost, patří k nejčastějším omylům a je téměř jisté, že jí bylo málo a že cílová skupina si jí v tomto momentě teprve vůbec všimla.

- Především PR – články, které o vás publikoval někdo jiný, o vaší firmě či produktu jsou nesmírně důležité. Odborně napsaný a dobře umístěný článek v obsahovém marketingu dokáže zázraky

- Web – dobře udělané prodejní a obsahové stránky produktu (naprostá většina firem je má špatně)

- Kontakty - důsledná práce s databázemi vystavovatelů a potenciálních klientů – jen pozvání na stánek nestačí – je to pracné, ale účinné

- Zbavení se pout České republiky - dostatečné vytěžení potenciálu soc. sítí – pro odborná témata hlavně LinkedIn a Twitter, ale především jejich využití pro kontaktování zahraničních partnerů

 

Vlastně nic nového, ani zázračného, že? Jen se to musí udělat správně. Přitom náklady na tyto činnosti jsou v porovnání s celkovými vynaloženými prostředky na veletrh zcela zanedbatelné.

 

A k VE024753

Pár ukázek a příkladů:

Česká technologická firma IQ Structures na veletrhu Light+Building ve Frankfurtu  – článek zde - nesmírně úspěšná expozice.

Zpráva z Hannover Messe 2019 – článek zde.
Velmi zajímavé srovnání, jak se prezentují zahraniční a české subjekty na světové akci, zejména fotoalbum na fb doporučujeme.

Český distributor Nanotech-Europe na Autoshow Praha 2019 – ukázka online zde.

Prezentace možností soc. sítí – LinkedIn, Twitter – v procesu

 

 

Připravujeme speciální nabídku zajištění komunikace pro subjekty z oblasti Industry 4.0, které se představí na MSV Brno 7.-11.10.2019.
Budete na tomto veletrhu?

Spojte se s námi pro nezávaznou konzultaci co nejrychleji, je ideální čas začít pracovat na komunikaci s vašimi budoucími partnery i návštěvníky expozice. Nastudujeme problematiku a navrhneme řešení. Vyplňte krátký formulář, obratem vás budeme kontaktovat.

 

Chci nezávaznou konzultaci co nejdříve  

 

Pin It