Pomáháme vystavovatelům s komunikací a prezentací, aby se investice do expozic na veletrzích vyplatily. Nemusí to být drahé ani složité, jen chytré a praktické. Zkuste to.
Dotazník na konci článku.
Stánek není na veletrhu to nejdůležitější. Odhadujeme, že na úspěchu vystavovatele má design stánku podíl jen tak asi 40%, zbytek úspěchu tvoří to, co vlastně na veletrhu není vidět. Přitom získání klientů nebo prestiže na veletrhu je velice snadné.
Máme zkušenosti z propagace nových technologií a materiálů na veletrzích v Evropě a ČR a pomáháme vystavovatelům s komunikací a prezentací. Doporučujeme následujících pět jednoduchých bodů, jejichž naplnění je základem úspěchu na veletrhu:
- Prezentace - důsledně a chytře (co nejvíce online) před veletrhem, během něj i po něm. Pocit, že už té naší reklamy bylo dost, patří k nejčastějším omylům a je téměř jisté, že jí bylo málo a že cílová skupina si jí v tomto momentě teprve vůbec všimla.
- Především PR – články, které o vás publikoval někdo jiný, o vaší firmě či produktu jsou nesmírně důležité. Odborně napsaný a dobře umístěný článek v obsahovém marketingu dokáže zázraky
- Web – dobře udělané prodejní a obsahové stránky produktu
- Kontakty - důsledná práce s databázemi vystavovatelů a potenciálních klientů – jen pozvání na stánek nestačí – je to pracné, ale účinné
- Zbavení se pout České republiky - překročte hranice pomocí soc. sítí – pro odborná témata doporučujeme hlavně LinkedIn, pro novináře Twitter pro B2C Facebook
Vlastně nic nového, ani zázračného, že? Jen se to musí udělat správně. Přitom náklady na tyto činnosti jsou v porovnání s celkovými vynaloženými prostředky na veletrh zcela zanedbatelné.
Pár ukázek a příkladů:
Česká technologická firma IQ Structures na veletrhu Light+Building ve Frankfurtu – článek zde - nesmírně úspěšná expozice.
Zpráva z Hannover Messe 2019 – článek zde.
Velmi zajímavé srovnání, jak se prezentují zahraniční a české subjekty na světové akci, zejména fotoalbum na fb doporučujeme.
Český distributor Nanotech-Europe na Autoshow Praha 2019 – ukázka online zde.
Spojte se s námi pro nezávaznou konzultaci co nejrychleji, je ideální čas začít pracovat na komunikaci s vašimi budoucími partnery i návštěvníky expozice. Nastudujeme problematiku a navrhneme řešení. Vyplňte krátký formulář, obratem vás budeme kontaktovat.
Chci nezávaznou konzultaci co nejdříve